دوستان صدک پایین باشه بالا میرع ؟

۴ پاسخ

اصلا فکرت رو درگیر صدک نکن ، کلا این سنوگرافی ها همشون حدودی میگن اعداد رو بچه که دنیا میاد یه بچه طبیعی و سالمه فقط استرس میدن به آدم
ان تی و آنومالی اوکی باشه بقیه مهم نیست

سونو داپلر دادم همه چی گفت خوبه اما صدکش ۸

صدکش چنده؟صدک وزنش منظورته؟سونوداپلردادی؟؟

واقعا ؟خیلی حالم بده از دیشب نخوابیدم که رفتم سونو,بس سرچ کردم دیوونه شدم

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش هفته سی‌وپنجم بارداری