۷ پاسخ

همه همین اوضاع رو دارن ولی بچه وقتی گریه می‌کنه بچه ماست خنده هاش و حال خوبشو فقط میخان ، آیا نصف شب حاضرن بیان ببینن بچشون چرا گریه میکنه؟!

کاش هیچ وقت بچه دار نشده بودم

مادرشوهرمن که فقط میخواد ثابت کنه که شیرمن کمه و بچه همش گرسنس هروقت دارم بهش شیرمیدم از اونور شیرخشک درست میکنه واسش😐

منم بعد زایمان با شکم پاره ۵ روز بچم بستری بود تو اتاق مادران بیمارستان محیط سرد کثیف بودم

دقیقا مادرشوهر من فک می‌کنه من با بچم دشمنی میکنم و بلد نیستم یا نمی‌خوام ک ب بچم برسم
من مجبور شدم یا کم کاری کردم نمی‌دونم ولی هرچیه دخترم شیرخشک میخوره سر اون کلی حرف میزنه اعصابم خورد میشه بخدا دیگ نمی‌کشم بعضی وقتا میگم کاش بچه دار نمی‌شدم یا برگردم عقب پُر قدرت شروع کنم تا بهش شیر خودمو بدم

سلام تنها تو دچار این افکار پلید راجب بچت دارن نیستی
اگ زاست میگن ی شب ک بچت بی قراره برات بگیرن ببینم دوس داشتن بلدن

کم محلی انگار چیزی نشنیدی

سوال های مرتبط