۹ پاسخ

خیلی دکتر دقیقی هست
من رفتم پیشش هم انتی همن انومالی
عالیه دکترش درصد خطاش کمه

عزیزانی که سونو ان تی پیش شماعی رفتن و دقیق گفته لطفا بگن چند هفته چند روز رفتن درست گفته
منم میخام برم چون خونم شهرستان هستن تا قبل عید ۲۵ باید برم سونو

صد در صد درست میگه من دوتا بارداریم تو انتی جنسیتی که گفت درست بود

من اصن برای جنسیت رفتم پیشش،تو ان تی گف ۸۰ درصد پسر همونم شد😍

آدرسش کجاس.

من رفتم درست تشخیص داد

اره منم رفتم شماعی تو برگه سونو نوشت پسرع به خودمم گفت پسره ۹۵ درصد
هفته دیگه انشاالله انومالی میرم صددرصد معلوم میشه

خیلی دقیقه من سونو هامو اونجا میرفتم. دکتر دخترمم سونو داد برای چکاپ بازم اونجا بردمش

منم شماعی رفتم عالیه من با اینکه خیلی زود رفتم بازم درست تشخیص داد

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان خوشمله من مامان خوشمله من هفته بیست‌ودوم بارداری