از ۵ گذاشتم
آره میزنم
من ک گذاشتمش ماه بعد شروع کنم خدا بخواد
هفته ای یکبار تا دوبار میریزم تو غذاش زیادش خوب نیست چربی خون میگیرن بعدا ،هرچیزی زیادیش خوبه نیست .تو کته و سوپ میریزم
بله عصاره قلم تو همه ی غذاهاش میریزم
بله من میریزم تو کته هاش سوپاش
من تازه درست کردم میخام بریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.