مامانا شما آب قلم میریزید تو غذای کوچولوهاتون؟؟

۷ پاسخ

از ۵ گذاشتم

آره میزنم

من ک گذاشتمش ماه بعد شروع کنم خدا بخواد

هفته ای یکبار تا دوبار میریزم تو غذاش زیادش خوب نیست چربی خون میگیرن بعدا ،هرچیزی زیادیش خوبه نیست .تو کته و سوپ میریزم

بله عصاره قلم تو همه ی غذاهاش میریزم

بله من میریزم تو کته هاش سوپاش

من تازه درست کردم میخام بریزم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی