دختر منم موقع تولد ۳۸۰۰
تو ۴ ماهگی تازه ۶۸۰۰ شد اونم با کمکی شیر خشک معمولا بچه هایی ک بدنیا میانوزنشون خوبه دیر وزن میگیرن
تو ۶ ماهگی باید دوبرابر وزن تولدش باشه ، نرماله
پسرمنم دنیا اومد۳۶۰۰بود الان یک هفته دیگه ۸ماهش میشه ۸نیمه تازه
من ۳۸ هفته زاییدم خودم بزور وگرنه نمیخاست ب دنیابیادبخاطره قندم ختم بارداری دادن گفتن وزنش میره بالا
دقیقا مثل دختر من وزن تولدش ۳۹۰۰ بود خیلی خوب بود ۴ ماهگی تازه شده ۶۵۰۰ البته اینم بگم من قندم بالا پایین میشد فکر کنم بیشتر بخاطر اون وزنش بالا بود
اخرین بارک بردم برا۴ ماهگی ۶۲۰۰ بود
مگه الان چقدره وزنش؟
الان چند کیلوعه مگه؟
الان چقد؟
یعنی هنوزم ۳۵۰۰؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.