برای من یکی دوبار شده
عای نگو خیلی بده خیلی
منم دارم زیاد ن گاهی
منم ۳،۴ بار اینطوری شدم
منم معقدم درد میکنه ولی شیافممیزارم میترسم ازواژن بزارم
تو بارداری هرچیز عجیبی عجیب نیست دیگه
من پنجه پامم جدیدا تیر میکشه 😂
من هم هفته شما بودم بچم بریچ بود تو واژن و مقعدم میزد انقد دردم میگرفت الان چرخیده سفالیک شده یکم اوضاع بهتره
تا دلت بخواد من هرروزی که هفته م عوض میشه عین تایم پریود تیر میکشید
من دو سه باری شده. حالا نمیدونم طبیعی یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.