خانوما برا سرماخوردگی چه دارویی مجازه؟؟؟

۵ پاسخ

من که دیفن هیدرامین ساده بدون کامپاند.. اموکسی سیلین ۵۰۰.. استامینوفن ۳۲۵خوردم. شربتمبه قاشق خیلی کوچیک نه قاشق غذاخوری زیاده

من دیشب رفتم دکتر سرم و ویتامین نوشت
با نئوتادین و استامینوفن و آموکسی سیلین
بهتره بری دکتر بلکه زودتر خوب شی

شربت دیفن هیدرامین کامپاند هم داد برا سرفه که قرقره کنم و بعد بریزمش دور

دکتر که به من فقط استامینوفن ساده داد و یه دونه آمپول ب کمپلکس ریخت تو سرم زد که جون بگیرم

استامینوفن ساده ۳۲۵

سوال های مرتبط

مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی