خانوما این آهن دکتر داد خیلی غلیظه طبیعیه

تصویر
۷ پاسخ

خیلی بد میخورن بچه ها دکتر دختر من داد ولی گفت نیم سی سی بده البته لیپوزوفر گقت بگیر من این و گرفتم گفت این خوب نیست دوست داری بده که یک‌ماه بزور دادم دوست نداشت هم بدمزه هم غلیظ
لیپوزوفر قرمز بگیر ۱ سب سی بده خیلی خوشمزه بچه ها با لذت میخورنش

عالیه این قطره اهن

اره منم ازاین میدم.غلظتش بالاس و اینکه دندون رو سیاه نمیکنه

خارجیه؟
اگه خارجیه منم بگیرم
توت فرنگیه
دخترم دوست داره
من پدیا بست میدم اونم توت فرنگیه طعمش
بد نیست

دکتر پسر منم همینو نوشت براش .منم همینو میدم .اوکیه

قطره آهن خوبیه منم به پسرم میدم

خارجی بگیر عزیزک اگر شرایط داری

سوال های مرتبط

مامان ♥هدیه امام علی♥ مامان ♥هدیه امام علی♥ ۱۶ ماهگی