من علاوه بر سونو رفتم مامای بهداشت گفت ۳ و ۳۰۰، ۳و ۴۰۰....پسرم ۲،۳ روز بعد ۳۳۸۵ به دنیا اومد...دمش گرم ایشالا عمری باشه اینبارم میخام برم پیشش
خیابون سعدی ، کوچه سوسن علیمرادی ، طبقه پایین
والا مشخص نیس ک من همون یک روز قبل رفتم دوتا سنو یکی کمتر گفت یکی بیشتر ا
به دنیا آمد وسط وزن گفته های اونا شد😐🤣
برا من که سونو دقیق گفته بود
برا من کمتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.