۴ پاسخ

من علاوه بر سونو رفتم مامای بهداشت گفت ۳ و ۳۰۰‌، ۳و ۴۰۰....پسرم ۲،۳ روز بعد ۳۳۸۵ به دنیا اومد...دمش گرم ایشالا عمری‌ باشه اینبارم میخام برم پیشش
خیابون سعدی ، کوچه سوسن علیمرادی ، طبقه پایین

والا مشخص نیس ک من همون یک روز قبل رفتم دوتا سنو یکی کمتر گفت یکی بیشتر ا
به دنیا آمد وسط وزن گفته های اونا شد😐🤣

برا من که سونو دقیق گفته بود

برا من کمتر شد

سوال های مرتبط