۵ پاسخ

منم پدیلاکت ندادم بهش

ی عکس بده از فسقل خانم

به بچه منم نساخت بایولاکت میدم میسازه بهش

کلا کیانا بدون دارو حالش بهتر. ترجیح میدم ماساژ و قنداق و حرکت گهواره ای روش پیاده کنم. دارو اصلا بهش نمیسازه عمل عکس داره براش

به بچه منم نساخت

سوال های مرتبط