مامانا سنوی من چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

نرماله عزیزم

عالیه عزیزم. انشالله به موقع و به سلامتی زایمان کنی.
حتما پودر لیدی میل بگیر هرروز بخور تا بهترم بشه . روزی یک پیمانه توی شیر

برا من ۱۸۵۰بود

وزنش خوبه عزیزم

برا وزن بچه باید از چند هفته برم؟
تو انومالی وزن بچه میزنن؟

من ۲۸ هفته و ۴ روز وزنش ۱۱۹۹ بود گفتن خوبه

براي منم يك كيلو و٤١٦بود تو ٣٠هفته دكتر گفت نرماله خوبه

عالیه وزنش

بنظرتون وزنش خوبه؟
خودم حس میکنم کمه🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان کیانوش مامان کیانوش ۱۱ ماهگی
مامان مهر💙 مامان مهر💙 ۴ ماهگی