نرماله عزیزم
عالیه عزیزم. انشالله به موقع و به سلامتی زایمان کنی.
حتما پودر لیدی میل بگیر هرروز بخور تا بهترم بشه . روزی یک پیمانه توی شیر
برا من ۱۸۵۰بود
وزنش خوبه عزیزم
برا وزن بچه باید از چند هفته برم؟
تو انومالی وزن بچه میزنن؟
من ۲۸ هفته و ۴ روز وزنش ۱۱۹۹ بود گفتن خوبه
براي منم يك كيلو و٤١٦بود تو ٣٠هفته دكتر گفت نرماله خوبه
عالیه وزنش
بنظرتون وزنش خوبه؟
خودم حس میکنم کمه🥺🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.