کیا تو ۴هفته و دوروز سونو نشون داد

۳ پاسخ

سونو واژینال نشون میده

چهار هفته خیلی زوده و چیزی دیده نمیشه بزار قشنگ ۷ هفته یا خیلی عجله داری ۶ هفته برو بزار قلبش تشکیل شده باشه
منم خودم خیلی ادم عجله ای هستم دست خودمونم نیست ولی الان دوماه هستم تازه فهمیدم باردارم

هنوز خیلی زوده عزیزم🥰😅
من اولین سونو رو طبق پریودم ۵ هفته و ۳ روز رفتم، فقط ساکش بود😅😅

سوال های مرتبط

مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان آوینا 🤍🕊 مامان آوینا 🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 👧🏻همتا🩷 مامان 👧🏻همتا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری