سونو واژینال نشون میده
چهار هفته خیلی زوده و چیزی دیده نمیشه بزار قشنگ ۷ هفته یا خیلی عجله داری ۶ هفته برو بزار قلبش تشکیل شده باشه
منم خودم خیلی ادم عجله ای هستم دست خودمونم نیست ولی الان دوماه هستم تازه فهمیدم باردارم
هنوز خیلی زوده عزیزم🥰😅
من اولین سونو رو طبق پریودم ۵ هفته و ۳ روز رفتم، فقط ساکش بود😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.