۱ پاسخ

همه که بی قراری ندارند..اگه بخواد شروع بشه دیگه از غروب دیگه تب و بی قراری شروع میشه..من دخترم تو واکسن دو ماهگی هیچ علائمی نداشت

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی