اصلا به لک توجه نکن هرشب ساعت ۱۰ شب بخور بزار بدن عادت کنه...من ۱۰سال خوردم برای بدن خیلی مفیده ...۵ماه که قطع کردم نورا باردار شدم
چیزی نیست خاصِ قرصه این حالت
تا آخرین قرص ادامه بده خودش قطع میشه
حتما هرشب بطور مرتب نخوردی گلم ...یک شب نخوری سیستم بدن بهم میریزه ...قرص ال دی خودش باعث قطع خونریزی میشه...صددرصد هرشب نخوردی
قرصای جلوگیری کلا هورمون بهم میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.