۵ پاسخ

وای دقیقااااا چن وقته اینجوری شده
احساس میکنم از بس چیزی ازم خواسته و نه نگفتم و هرچی گفته گوش کردم این مدلی شده

لوس و ننر نشده
اقتضای سنی بچه ها تا ۲نیم الی ۳ سالگی هستش
دارن مستقل بودن رو تجربه میکنن واسه همین نمیتونن خاسته ها و هیجاناتشون رو کنترل کنن
با جیغ و داد و گریه نشون میدن
و اگر بهشون باج داده بشه این میشه روندشون برا گرفتن هرچیزی

منکه خدارشکراین دوران گزروندم

بنظرم توجه نکن ، بی نحلی کن ، من گاهی پسرم این کارو میکنه از کنارش بی تفاوت رد میشم میام میشینم پای تی وی یا کار دیگ

هیچی
تحمل
همون کاری ک من میکنم
بعضی وقتاهم خودمو میزنم
دیگه کاری از دستم بر نمیاد🥲

سوال های مرتبط