وای دقیقااااا چن وقته اینجوری شده
احساس میکنم از بس چیزی ازم خواسته و نه نگفتم و هرچی گفته گوش کردم این مدلی شده
لوس و ننر نشده
اقتضای سنی بچه ها تا ۲نیم الی ۳ سالگی هستش
دارن مستقل بودن رو تجربه میکنن واسه همین نمیتونن خاسته ها و هیجاناتشون رو کنترل کنن
با جیغ و داد و گریه نشون میدن
و اگر بهشون باج داده بشه این میشه روندشون برا گرفتن هرچیزی
منکه خدارشکراین دوران گزروندم
بنظرم توجه نکن ، بی نحلی کن ، من گاهی پسرم این کارو میکنه از کنارش بی تفاوت رد میشم میام میشینم پای تی وی یا کار دیگ
هیچی
تحمل
همون کاری ک من میکنم
بعضی وقتاهم خودمو میزنم
دیگه کاری از دستم بر نمیاد🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.