آره عزیزم من چهار مغز آسیاب کردم تو فرنی و پنیر صبحونش میریزم پسته .فندق. بادام درختی.بادام زمینی
من دیروز دادم اره میشه
تو فرنیش بریز
من دلدم بهش پسته رو پودر میکنم تو فرنی و حریره بادام و اتمیل میریزم
بله میشه، پودرشو میتونید تو فرنی یا اتمیل بریزید
والا خواهر من میداد پسته و مویز و اسیاب میکرد به بچه میداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.