۸ پاسخ

سلام عزیزم ن نگران نباش
من پسرم ۱۷ بود دستگاه اوردیم خونه
مرتب دو ساعت یبار شیر بده و بزار زیر دستگاه بعد ۴۸ ساعت ازمایش رو تکرار کن اوکی میشه

نی نی من زردیش۱۰بود۲روز بستری کردن اومد۷مرخصش کردن

بچه من زردیش ۱۷ بود دو روز زیر دستگاه گذاشتم خوب شد

پسر منم ۱۲ بود اصلا دستگاه نزاشتمش . البته خودش نمیموند
دارو دادمش یه هفته ای خوب شد

بستگی به وزن نی نی داره . بچه من کم وزن بود با زردی ۱۱ بستری کردن

اره من بچک زردیش ۱۴ شده بود سه روز دستگاه بود رسید به ۶ دکتر گفت دیکه نیازی نیست فقظ شیر بخوره

تا میتونی شیر بده بهش دفع داشته باشه مکرر زردیش خوب میشه

من بچم زردیش ۱۶بود بستری کردن وقتی ۸شد مرخص کردن کلا بالای ۸رو مرخص نمیکردن قبل بستری دکترش گف اگه زیر ۱۵بود بیارش پیش خودم ولی اگه بالای۱۵بود بستریش کن

سوال های مرتبط

مامان آرنیک💙👼🏻 مامان آرنیک💙👼🏻 ۷ ماهگی