خانما چطوری پاهای مرغ رو درست کنم؟؟

۳ پاسخ

عصاره شو‌بزا پسرم میگیرم میدارم بااین نم ی جوش میخوره آبش می‌ریزم بیرون آب میریزم یک زردچوبه ی دونه پیازبا هویج می‌زارم 7هشت ساعت می‌پزه بعد از آبکش رد میکنم داخل آبکش دست بکش همه ژله اش دربیاید داخل نایلون زیپی میریزم فریر میکنم داخل سوپ میریزم

اول تمیزش کن و بشورش .

بعد با ۴ لیوان آب و پیاز و برگ بو بزار روی گاز و کف بیاد ابکشش کن .
مجدد آب جوش و زردچوبه و کمی برگ بو بزر ۴ ساعت تمیز بپزه و نوش جان

من پسر بزرگم عاشقشه اما خودم درست نمی‌کنم شاید هر سالی ۱ بار بگیرم

البته من سرخ میکنم با رغن و رب انار و نمک و زردچوبه اونم خیلی دوست داره

من حالا قورمه بدون اب درست میکنم ولی اگ برای عصارشی ک بزار تواب چن ساعت بپزه
یا توسوپ بریز

سوال های مرتبط

مامان حلما وتودلی مامان حلما وتودلی ۲ سالگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی