بالاخره حرکت نی نی رو زیر دستم حس کردم خدایا شکرت 😍😍

۶ پاسخ

وای خیلی حس خوبیه🥰

من چرا حس نمیکنم؟🥲

من توهفته ۱۸ حس کردم 🥰😍

خیلی حس قشنگیه😍

الهیییی

ای جونم🥹😍

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری