سه تومن دادن دوماه پیش
عیدی که ندادن ولی یک ماه پیش زنگ زدن شماره شبا گرفتن اونم چیزی واریز نکردن🤣چشم ما به همراه بانکمون خشک شد😄
عیدی ندادن اصن تاحالا
عیدی که ندادن تا حالا
به ما هم ندادن☹️
ب شما دادن ؟؟؟ دیروز چندنفرگفتن گرفتن.من صبح زنگ زدم کسی جواب نداد
بهزستی عیدی نمیده فقط حقوق میده
عیدی چی؟!
کجا عیدی میدن؟ به اونایی ک از بهزیستی حقوق میگیرن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.