۹ پاسخ

سه تومن دادن دوماه پیش

عیدی که ندادن ولی یک‌ ماه پیش زنگ زدن شماره شبا گرفتن اونم چیزی واریز نکردن🤣چشم ما به همراه بانکمون خشک شد😄

عیدی ندادن اصن تاحالا

عیدی که ندادن تا حالا

به ما هم ندادن☹️

ب شما دادن ؟؟؟ دیروز چندنفرگفتن گرفتن.من صبح زنگ زدم کسی جواب نداد

بهزستی عیدی نمیده فقط حقوق میده

عیدی چی؟!

کجا عیدی میدن؟ به اونایی ک از بهزیستی حقوق میگیرن؟

سوال های مرتبط