۷ پاسخ

حتما تست بگیر پسر من حساسیت داشت

من با یکم کره باحرارت خیلی کم میپزم

من روزی یکی
یه روز دوروز درمیون
پسرم فقط آب پز میخوره
زرد و سفیده رو له میکنم مبخوره

من هرروز نمیدم

یا سرخ کن یا ابپز یا داخل فرنی و پنکک و کوکو

چند بار در روز یکم زیاد نیس؟من می‌زارم آب پز میشه بعد لهش میکنم بعد با کره قاطی میکنم میدم بهش

من با کره سرخ میکنم

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی