مامانا به بچه هاتون عسل میدید

۱۱ پاسخ

ارع الان بیشتر میدمش برا سرماخوردگی خوبه

اره اگ داشته باشم

گلوی پسرم پر خلطه چی کنم

آره هرروز باشیر بهش میدم

آره بابا

اره من تو شیر پاستوریزه یاچای میریزم میدم بهش

اره اگر بخوره ک میدم

اره خوبه

اره عزیزم ماهی دوبار

آره با کنجد میدم

از یکسال نیم با اجازه دکترش میدم دوست داره باکره نون میخوره

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۲ سالگی
مامان 💖گل دخترام💖 مامان 💖گل دخترام💖 ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری