۶ پاسخ

سلام عزیزم
یک سوال داشتم شما گفته بودید طول سرویکس تون ۳۰ بود چیکارکردید تا الان رسوندید منم ۳۰ هستش و یک پسر یک ال و نیمه دارم خیلی میترسم

باید دکتر تجویز کنه؟

من از هفته ۳۸ تو یک هفته واقعا تاثیرش خوب بود دهانه رحمم نرم شده

۳۷هفته شروع کردم تا۳۹هفته بعدش دیگ‌زایمان کردم

۳۷..هفته بودم

از 36-37 هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق🎀 مامان فندق🎀 ۳ ماهگی