بچه هم دومی گناه داره هم اولی بزار از اب و گل دربیاد بعدا نه به اون خوب میتونی برسی نه بعدی
فاصله بین دو تا سزارین نباید کمتر از ۲ سال یا یک سال و نیم باشه چون خطر پارگی رحم داره
حتما با دکترت مشورت کن شاید بگه فاصله بیشتر باشه
سلامگلم منم بچمو ۳۰ هفته از دست دادم بخاطر دکلمانجفت😭😭😭سزارین اورژانسی شدم
۱۸ ماه
دکترا میگن نرمالش ۶ماهع
تقریبا یسال فاصله بدی خوبه...
برایییی چی اقدام کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.