۷ پاسخ

بچه هم دومی گناه داره هم اولی بزار از اب و گل دربیاد بعدا نه به اون خوب میتونی برسی نه بعدی

فاصله بین دو تا سزارین نباید کمتر از ۲ سال یا یک سال و نیم باشه چون خطر پارگی رحم داره
حتما با دکترت مشورت کن شاید بگه فاصله بیشتر باشه

سلام‌گلم منم بچمو ۳۰ هفته از دست دادم بخاطر دکلمان‌جفت😭😭😭سزارین اورژانسی شدم

۱۸ ماه

دکترا میگن نرمالش ۶ماهع

تقریبا یسال فاصله بدی خوبه...

برایییی چی اقدام کنی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری