چند وقت بعد زایمان میتونم موهامو کراتین کنم?🫠

۶ پاسخ

نه تو بارداری انجام ندی ریه ها بچه داغون میشه...بعده زایمانم شنیدم تا شیر میدن نمیشه

شش ماه بعد زایمان ک هرمون ها مرتب بشه

جدا از بوی بد مواد،کراتین ممکنه باعث ریزش مو بشه که همراه با ریزش موی بعد از زایمان دیگه مویی به سر نمیمونه یکم به بدنتون فرصت بدید تا ریکاوری بشه بهتره

من خواهرشوهرم 6ماه بعد زایمان انجام داد ولی اون نتیجه عالی رو نگرفت دوبارم انجام داد گفتن بخاطر شیر دهیه

کلا بعد زایمان بعد چهل روز رنگ و کراتین انجام بده چون خیلی کمبود ویتامین داره بدن سرت سسته هنوز موهات میسوزه یکم تقویت کن خودتو خواهر بعد چهل روز کراتین کن مواد کراتین هم‌خیلی بو داره ماه آخر بارداریتم این کارو نکنی خیلی بده

شنيدم و ديدم ماه اخر بارداري ميتوني

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان کیان و نیکان 🫀👼🏻 مامان کیان و نیکان 🫀👼🏻 ۸ ماهگی