خانومای متخصص🫠🫠
چند وقت بعد زایمان میشه آیودی گذاشت؟

۷ پاسخ

اینقد بدم میاد همش ما زنا باید جلوگیری کنیم و قرص هورمونی و همش آسیب و...
خب اون مرده فلان فلان شده ... شو جمع کنه خودش جلوگیری کنه😅

با ایودیم حامله میشی خواهر طبیعی جلوگیری کن

.من با ایودی این بار حامله شدم خواهر دیگه به هیچ روشی اعتماد ندارم کاشکی شوهرم جلوگیری کنه

دو تا ماهیانه بگذره میشه گذاشت

بعد اولین پریودت

۶ماه بعد زایمان

😥😥😥😥

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا پاشا👶🏻 مامان آقا پاشا👶🏻 ۲ ماهگی