۳ پاسخ

والا من ک تو بیمارستان بودم برا زایمان خانمه ک باهام زایمان کرده بود دیدم ماما بهش گفت خواستی یکی دوروز بعد بیا برات ایودی بزارم...خودم تعجب کردم چون خودم ۱۰سال پیش ک دخترم دنیا اومد دکتر بهم گفت بعداز دوسه ماه میتونی بزاری..اونم باید پریود باشی و سه روزگی باید بری

بعد۴۰روزگی میتونی بزاری اگه طبیعی زایمان کنی

شش ماه ک از زایمانت گذشت میتونی بزاری
ایودی و فقط کسایی که زایمان یا سقط نداشتن نمیتونن بزارن

سوال های مرتبط

مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری