والا من ک تو بیمارستان بودم برا زایمان خانمه ک باهام زایمان کرده بود دیدم ماما بهش گفت خواستی یکی دوروز بعد بیا برات ایودی بزارم...خودم تعجب کردم چون خودم ۱۰سال پیش ک دخترم دنیا اومد دکتر بهم گفت بعداز دوسه ماه میتونی بزاری..اونم باید پریود باشی و سه روزگی باید بری
بعد۴۰روزگی میتونی بزاری اگه طبیعی زایمان کنی
شش ماه ک از زایمانت گذشت میتونی بزاری
ایودی و فقط کسایی که زایمان یا سقط نداشتن نمیتونن بزارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.