چه طبیعی چه سزارین دکترا می گن ۴۰ روز ب۶ بعد
کلا 40 روز بعد
40روز
یک ماه یا چهل روز
بازم از دکترت بپرس
بستگی داره طبیعی باشی باید بخیه اینات خوب بشه خونریزیت هم کامل قطع بشه چون امکان عفونت خیلی بالاست
تا ۴۰ روز بعد از زایمان من شنیدم باید صبر کنی
۴۰روز بعد.
اگه طبیعی باشه۴۰ روز سزارین نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.