۷ پاسخ

۶ماه یعد زایمان

منم میخام قفل بزنم 🤣

سلام گلم نکنید این کارو حیفه شما که می تونید بچه بیارید چرا این کارو بکنید

فک کنم ۲یا سه ماه بشه

من ب دکترم گفتم بعد عمل رحممو در بیار بنداز دور دیگه نمیخوامش🤣🤣🤣🤣

والا از بستن گذشته منکه می‌خوام درشو تخته کنم 😂

شیش ماه بعد میگن بزاری خوبه من شنیدم

سوال منم هست😌😅میخام درشو ببندم

سوال های مرتبط

مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری