مامانا من شکمم خیلی سرده چرا اینجوری ام

۷ پاسخ

برامنم

من از اول بارداری اینحوری بودم کلا بدنم یخه

منم هستم ولی با شال یواش ببند

پس خرافات

منم همینطور

بچتون اگه دختر شکم سرد

وای اره منم‌شکمم یخ چرا اینجوریه ؟

سوال های مرتبط