دوستان النگو دست بچه هاتون میکنید

۱۰ پاسخ

داره ولی بزرگه نمیندازم

اره من انداختم

اره دوماهی هست کلا دستشه

نه، چه دلیلی داره به گوش و دست بچه زیر ۳ سال گوشواره و النگو انداخت🧐 اگر خواستین ببرینش مهمونی یک دست‌بند ظریف دستش کنید بعد هم راحت بیرون بیارید.

نه والاهمون جوری مونده دستش نکردم

اره من دستش کردم

داره ولی فعلا ننداختم اندازشم نیس

بنظرمن نندازی بهتره بچه اس یدفعه یه جایی حواست نیس بهش

النگو نه ولی گوشواره آره

نه. تازه گوشش رو هم سوراخ نکردم. ولی خیلیا رو دیدم میندازن.

سوال های مرتبط