کیا بریچ بودن بعد بچه سفالیک شده چند هفته سفالیک شد؟

۱۴ پاسخ

سلام ، یجورایی بریچ بودن بچه الان بنفع مامانهاست ، چون بچه های اول که سفالیک هستند رو جاهای دولتی میگن حتما باید زایمان طبیعی باشه اما اگر بریچ باشه مثل خصوصی بهت وقت عمل میدن و سزارین می کنن ،

۳۴ هفهته سفالیک شد

من تا الان بریچ بودم خداکنه نچرخه خدا بخواد آخر فروردین وقت زایمان دارم

من بریچ بودم بعد ۲۹ هفته ک رفتم سونو چرخیده بود سفالیک شده بود

منم بریچ بودم تا‌۲۸ هفته که رفتم سونو وزن سفالیک‌ شد

من بریچ بود تو سونو آنومالی بعد سونو رشد ۳۰ هفته و ۴ روز رفتم سفالیک شده بوو

من تا انومالی بریچ بود بعد ۲۴هفته سفالیک شد

من که عرضیه خداکنه سفالیک بشه

واسه من ، ولی خب تا آخرش هزاربار میچرخن

من بریچ بود 29هفته که رفتم سفالیک شده نمی‌دونم دوباره بچرخع یا ن

هر روز مال من میچرخه از ۲۷هفته قبل اون کامل بریچ بود

۳۲ بریچ بود
۳۴ سفالیک شد

۲۸ بریچ بود ۳۲ سفالیک شد

من ک هنوز بریچه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی