۴ پاسخ

ن نمیگیرم

سلام
ن منم نگرفتم فعلا

نه والا
همش در حال غش کردنم وقتی شیر میخوره

نه گلم .همینجوری شیر میخوره من همش ضعف میکنم.تا یه سالگیم ک غذای اصلی شیره ممکنه شیرت کم بشه و مزش تغییر کنه بچه نخوره دیگه

سوال های مرتبط