بچه‌ها تیروئیدم خیلی بالاست و خطرناکه خیلی نگرانم

تصویر
۴ پاسخ

برودکتر دوز داروتو تنظیم کنه بخور میگه بعد یه ماه آزمایش بده بیار ببینم چطور شده نگران نباش و تحت نظر یه دکتر غدد باش و هر ماه هم چکاپ کنه تیروییدتو

پر کاره، دکتر دارو میده اوکی میشی

پرکار تیروئید.....وقتی عددش خیلی پایین باشه میشه پرکار....نگران نباش قرص میخوری درست میشه

به دکترت نشون ندادی ببینی چی میگه

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد