برودکتر دوز داروتو تنظیم کنه بخور میگه بعد یه ماه آزمایش بده بیار ببینم چطور شده نگران نباش و تحت نظر یه دکتر غدد باش و هر ماه هم چکاپ کنه تیروییدتو
پر کاره، دکتر دارو میده اوکی میشی
پرکار تیروئید.....وقتی عددش خیلی پایین باشه میشه پرکار....نگران نباش قرص میخوری درست میشه
به دکترت نشون ندادی ببینی چی میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.