خانما پوشک هم بگین چی بخرم ؟
از هر سایز چند تا بخرم

۴ پاسخ

مارک مولفیکس خوبه ..

من طبق تجربه ی بقیه.دوتا یک ۴۰تایی میخوام بخرم_۲تا دو ۴۰تایی خریدم_۲تا هم ۴۰تایی ۳_از ۴ هر تعداد بیشتر بخری بهتره خیلی لازم میشه.من مای بی بی خریدم.ولی چندتا ۱۶تایی هم مولفیکس گرفتم

من تا سایز ۴ از هر کدوم دو سه بسته خریدم ب جز صفر ک فقط یک بسته خریدم . واسه زایشگاهم ک یک بسته صفر برمیدارم با چند تا دونه سایز ۱

منک امروز یکی صفر
دوتا یک
برند مای بیبی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نورا خانوم مامان نورا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری