مارک مولفیکس خوبه ..
من طبق تجربه ی بقیه.دوتا یک ۴۰تایی میخوام بخرم_۲تا دو ۴۰تایی خریدم_۲تا هم ۴۰تایی ۳_از ۴ هر تعداد بیشتر بخری بهتره خیلی لازم میشه.من مای بی بی خریدم.ولی چندتا ۱۶تایی هم مولفیکس گرفتم
من تا سایز ۴ از هر کدوم دو سه بسته خریدم ب جز صفر ک فقط یک بسته خریدم . واسه زایشگاهم ک یک بسته صفر برمیدارم با چند تا دونه سایز ۱
منک امروز یکی صفر
دوتا یک
برند مای بیبی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.