عزیزم همش بستگی به بچت داره،ولی حدودی بهت میگم
سایز یک۳بسته(واس من هفت بسته استفاده شد چون زردی داشت دارو میدادم که برطرف بشه باید تند تند دفع میکرد)
سایز دو ۲بسته
سایز سه که الان دارم میبندم تا الان سه بسته استفادم شده،بازم فعلا اندازشه
همشون ازون بزگاش خریدم.
تجربه ای که دارم اینه :سایز مای بی بی از مولفیکس و ببم و هانیز کوچیک تره
ینی الان سایز سه مای بی بی واس پسرم کوچیکه،ولی مولفیکس و هانیز اندازشه
از سایز ۱تا۳ کحداقل ۵تا باید بگیری
من یه بسته ۲۲ تایی مای بیبی
چهار بسته ۴۰ تایی سایز یک مولفیکس گرفتم
ببین از الان که نمیشه گف با توجه ب وزن نینی خودت دستت میاد چی بخری
وای سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.