کیوی رو امتحاننکردم.امروز کره خوردم شکمم کار کرد شمام استفاده کن
برایبوست میوه کیوی بخورین خیلییی خوبه، خوب خوب میشین
راستش دقیق نمیدونم ولی منم این روزا یبوست دارم نینی هم کم تکون میخوره بنظرم میتونه برا همین باشه 🤌🏻👌🏻
ولی الان انگار فهمیده نگرانشم یکم تکون میخوره😍
اره دقیا
منم همچین حسی دارم. ولی امروز با وجود اینکه دستشویی نرفتم از تکوناش هلاکم😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.