منمراه گلوم میسوزه همش حالت ترش کردنه بیشتر همموقع درازکش و خوابیدن
من دکترم قرص پنتوپرازول بهم داده
خودمم دردش شدید بشه با یکم عرق نعنا اوکی میشم فقط و ادامس نعنایی هم جوابه برام
منم همینجورم شکمم سفته غذا هم نمیتونم بخورم
منم همینجورم شباخیلی اذیت میشم نمیدونم بشینم بخوابم راه برم چیکارکنم😕
یکم عرق نعنا بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.