من اره متاسفانه خیلی چیزها چون دختربزرگم میخوره اوناهم مبخورن..
چیپس پفک سعی میکنم خیلی کم بدم ولی.. کیک بیسکوییت چوب شور پفیلا
همه چی 😑
کیک آبمیوه شیرکاکائو شیر بستنی ....
زیاد اهل خوراکی نیس دخترم
هیچی نمیدم.
اگه بریم فروشگاه درحد یه شیر یا کروسان
من هیچی ندادم تا حالا
فقط میوه جات و مغزیجات و کیک و آبمیوه خونگی
من قبل بچه دار شدن🤣🤣🤣
چوب شور،پفیلا،اسمارتیز،ژله،پاستیل😑😑
نه نمیدم خیلی علاقه نداره خودشم فقط بستنی
تا دلت بخواد همه چی
والا همچی چون پدرش حرف تو گوشش نمیره
اره متاسفانه همچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.