چیکار کنم شکمم کار کنه
تو بیمارستانم سز شدم

۸ پاسخ

من چند تا کمپوت انجیر خوردم و اب جوش

مبارک💚☺️
هزینه بیمارستانت چقدر شد؟سزارینی؟

به ماگفتن موقع زایمان شربت الو و خاکشیر غلیظ بیارین

انجیر خشک تو آب کن یک روز بمونه بخور
روغن زیتون بخور
مایعات فراوان

کمپوت گلابی فقط عالیه

سوپ بخور ...سوپ جو . یا اش رشته

عزیزم نمیدونی هزینه سزارین تو بیمارستان ۲۷ شهریور بدون بیمه آزاد چقده؟؟

مبارکه عزیزم واسه منم دعا کن سزارینم کنن🥺🙏🏻 دارو ندادن؟

سوال های مرتبط

مامان زهرا🩷محمدعلی🩵 مامان زهرا🩷محمدعلی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری