من چند تا کمپوت انجیر خوردم و اب جوش
مبارک💚☺️
هزینه بیمارستانت چقدر شد؟سزارینی؟
به ماگفتن موقع زایمان شربت الو و خاکشیر غلیظ بیارین
انجیر خشک تو آب کن یک روز بمونه بخور
روغن زیتون بخور
مایعات فراوان
کمپوت گلابی فقط عالیه
سوپ بخور ...سوپ جو . یا اش رشته
عزیزم نمیدونی هزینه سزارین تو بیمارستان ۲۷ شهریور بدون بیمه آزاد چقده؟؟
مبارکه عزیزم واسه منم دعا کن سزارینم کنن🥺🙏🏻 دارو ندادن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.