سلام کسی بوده جفتش لولایینگ باشه ؟؟
بعدش خوب شده؟؟

۴ پاسخ

اره میره بالا

بله من انتی پایین بود انومالی رفت بالا خداروشکر

من فعلا نرفته
حتما استراحت کامل کن ان‌شاءالله میره بالا
اگ نرفت تا آخر بارداری باید با احتیاط بود

آره با استراحت می‌ره بالا

سوال های مرتبط

مامان آقا کوهیار😍 مامان آقا کوهیار😍 ۷ ماهگی