۴ پاسخ

اگه دردات منظمه درد زایمانه

منم دقیقا اینطوری بودم دردم بود نمیدونستم دیگ تا صبح خیلی شدید شد رفتم بیمارستان گفتن ۲ سانت باز شدی

تایم بگیر

چرا هست

سوال های مرتبط