۷ پاسخ

بخیه سزارین رو میکشن بعد ۱۰روز طبیعی جذب میشه

فک کنم بستگی ب دکترت داره چون من طبیعی بودم و دکترم زد

بعد اونم دخترمو سزارین ب دنیا اوردم اصلا نفهمیدم من از اول بارداری تا زایمانم زیر نطر بهترین فوق تخصص ها بودم اگر بخای خصوصی زایمان کنی بله میرسن بهت دولتی بری وای بحالته

سلام من رفتم بیمارستان خصوصی که دکترم داخلش کارمیکنه خودش بخیه زد نیازبه ماماهم نیست اونجاکلی مامامواظبت هستن

من زایمان اولم طبیعی بود خود دکترم برام زد

سزارین اولی منو که خود دکتر زده اینقدم تمیز زده

میخای طبیعی زایمان کنی طبیعی کلی میفتی دست این دستیارا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان دوقلوها.پسری مامان دوقلوها.پسری هفته بیست‌وهشتم بارداری