سزارین دوم جای بخیه قبلی برش میزنن یا جدید؟

۷ پاسخ

با فاصله چند میل از قبلی

از جای قبلی زد درد شکم دوم از شکم اول خیلی خیلی کمتر بود

منم خیلی بهش فکر میکنم و میترسم حس میکنم دردش بیشتر

واقعا سزارین خوبه؟ هفت لایه شکم پاره میشه خیلی ترسناکه😬

وای تصور کردم جای بخیه هام درد کرد🥲

روی همون قبلی.۲ ۳ میل بالا پایین میشه.بعضی جاهاشم از رو بخیه رد میشه و پاره میکنه.چون من ۴ بار سز شدم.بعضی جاهاش قشنگ مشخصه ۴ تا خط پشت سره همه

قبلی 🤧🤧😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته نهم بارداری
مامان دوقلوها.پسری مامان دوقلوها.پسری هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته چهاردهم بارداری