با فاصله چند میل از قبلی
از جای قبلی زد درد شکم دوم از شکم اول خیلی خیلی کمتر بود
منم خیلی بهش فکر میکنم و میترسم حس میکنم دردش بیشتر
واقعا سزارین خوبه؟ هفت لایه شکم پاره میشه خیلی ترسناکه😬
وای تصور کردم جای بخیه هام درد کرد🥲
روی همون قبلی.۲ ۳ میل بالا پایین میشه.بعضی جاهاشم از رو بخیه رد میشه و پاره میکنه.چون من ۴ بار سز شدم.بعضی جاهاش قشنگ مشخصه ۴ تا خط پشت سره همه
قبلی 🤧🤧😭😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.