سزارین خیلی وحشتناکه واقعا 🥲😐
اره
من بارداری اولمه ولی مجردیم عمل کیست انجام دادم هنوزم جای بخیم مونده سال 97 عمل کردم
مثلا هردفعه سر هر زایمان بخان یجای شکمو برش بزنن 😂شکممون خط خطی میشه که
وای جای بخیه هام درد گرفت اینو گفتی😂😭
آره دیگه
دردم گرفت چرا🤣
اره 🤦🏻♀️
منی که سومین بارمه این دفعه🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.