سزارین دوم جای بخیه قبل برش میزنن واااای 🤦‍♀️

۷ پاسخ

سزارین خیلی وحشتناکه واقعا 🥲😐

اره
من بارداری اولمه ولی مجردیم عمل کیست انجام دادم هنوزم جای بخیم مونده سال 97 عمل کردم

مثلا هردفعه سر هر زایمان بخان یجای شکمو برش بزنن 😂شکممون خط خطی میشه که

وای جای بخیه هام درد گرفت اینو گفتی😂😭

آره دیگه

دردم گرفت چرا🤣

اره 🤦🏻‍♀️
منی که سومین بارمه این دفعه🥺

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته دهم بارداری
مامان دوقلوها.پسری مامان دوقلوها.پسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته چهاردهم بارداری