عزیزم شما که تجربه سزارین دارین.. چطوره راحته یا نه.. من زایمان قبلیم طبیعی بود.... درد زایمان خیلی سخته... بخیه کردن.. تا یه هفته اصلا نتونستم راه برم.... خیلی دوست دارم اینو سزا به دنیا بیارم... خیلیا میگن سزارین بعدش خیلی درد داره سخته
نه چند میلی متر بالاتر از قبلی
بله عزیزم
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.