دوستان برای سزارین دوم روی همون رد بخیه قبلی برش میدن؟

۴ پاسخ

عزیزم شما که تجربه سزارین دارین.. چطوره راحته یا نه.. من زایمان قبلیم طبیعی بود.... درد زایمان خیلی سخته... بخیه کردن.. تا یه هفته اصلا نتونستم راه برم.... خیلی دوست دارم اینو سزا به دنیا بیارم... خیلیا میگن سزارین بعدش خیلی درد داره سخته

نه چند میلی متر بالاتر از قبلی

بله عزیزم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته دهم بارداری
مامان دوقلوها.پسری مامان دوقلوها.پسری هفته بیست‌ونهم بارداری