۲ پاسخ

بیمارستانش فوق تخصصیه دیگ …من چند بار رفتم برای سونو و دیسک کمرم ولی درکل تهران میرم برای عملم

کلا که بیمارستان بدی نیس دم خونه ماهس.ولی مشخصه پولی هس.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد