چرا انقد دیر میگذره من میخوام سریع بزسم ب ماه های اخر😭

۱۳ پاسخ

تازه اولشی که😅

منم دوست دارم زود بگذره🥲 خسته شدم از بد ویاری

😂😂😂😂هنوز اولشی دهنت سرویس میشه

دیر اومدی زود میخای بری😂😂

چون میخوای سریع برسی دیر میگذره منم ماه دوم و سوم برام خیلی دیر گذشت هی لحظه شماری میکردم ولی این ماه مشغولیات بیشتری داشتم برام خیلی سریع تموم شد الان جمعه چهارماهم تمومه اصلا نفهمیدمش

دقیقااااااا😭😭😭

ماه های اخر هر روزش ی هفته س البته برای خودت برای اطرافیان عین برق و باد میگذره 😁 عجله نکن روزا و ماهای اخر هرکدوم یسالن

دقیقا کاش زود بگذره کاش الان ماه آخر بودم🥲

هنوز روزای خوشته

ب کجا چنین شتابان😂

هنوز دعا کن‌‌ نصفشو بگذرونی ایشالله به اخراشم‌‌میرسی

اووو حالا حالا داریییم

منم می‌خوام ،رسیدی منو با خودت ببرررر

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری