تازه اولشی که😅
منم دوست دارم زود بگذره🥲 خسته شدم از بد ویاری
😂😂😂😂هنوز اولشی دهنت سرویس میشه
دیر اومدی زود میخای بری😂😂
چون میخوای سریع برسی دیر میگذره منم ماه دوم و سوم برام خیلی دیر گذشت هی لحظه شماری میکردم ولی این ماه مشغولیات بیشتری داشتم برام خیلی سریع تموم شد الان جمعه چهارماهم تمومه اصلا نفهمیدمش
دقیقااااااا😭😭😭
ماه های اخر هر روزش ی هفته س البته برای خودت برای اطرافیان عین برق و باد میگذره 😁 عجله نکن روزا و ماهای اخر هرکدوم یسالن
دقیقا کاش زود بگذره کاش الان ماه آخر بودم🥲
هنوز روزای خوشته
ب کجا چنین شتابان😂
هنوز دعا کن نصفشو بگذرونی ایشالله به اخراشممیرسی
اووو حالا حالا داریییم
منم میخوام ،رسیدی منو با خودت ببرررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.