دختر امروز ۴بار پی پی کرد
یعنی اسهاله؟

۸ پاسخ

نه اگه بالای ۵بارباشه..اسهاله

تا۸ بار طبیعیه

خیر
اسهال یعنی توی یک روز بالای ۷ بار دسشویی کنه

فک نکنم پسر منم بعضی وقتا ک مهمون میخاد بیاد هزار تا کار دارم ۳ بار میکنه

پسرمنم ۴باره 🫤
صبح تویساعت دوبار الانم ب فاصله یساعت نشده ۲بار

نه بابا

آره فکرکنم

فکر نکنم شل بوده

سوال های مرتبط

مامان کمندم🐣🎀 مامان کمندم🐣🎀 ۱ سالگی