۳ پاسخ

دقیقااا منم داشتمو دارم

مطمعن شدی ب منم بگو
منم ترشح آبکی خیلی دارم از پریودیم گذشته ۲ روز ولی اقدام نداشتم این ترشح آبکی از چیه نمیدونم

طبیعیه نشونه چیزی نیست

سوال های مرتبط

سوسن سوسن قصد بارداری
مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۴ ماهگی
ویدا نظری ویدا نظری قصد بارداری